عکس مربوط به برند سام الکترونیک است.

برند تلویزیون سام الکترونیک در خط تولید محصولات ایرانی+ عکس و ویدیو

تلویزیون  سام الکترونیک با خروج شرکت های کره ای و از دست دادن سهمشان در بازار لوازم خانگی  ایرانی، که عمده ترین دلیل آن آغاز تحریم هایی علیه حکومت جمهوری اسلامی ایران بود، برند ملی خود را معرفی کرد.

با توجه به وجود دو برند معروف سامسونگ و ال جی و خبر خروجشان از بازار لوازم خانگی ایران، دو برند ملی سام و جی پلاس بر سر زبان ها افتاد و لقب جایگزین برند های ال جی و سامسونگ را در ایران به خود گرفتند.

سپس طی گذشت چند ماه از معرفی تلویزیون های سام الکترونیک توسط شرکت سام الکترونیک، به صورت رسمی بر روی خط تولید قرار گرفت.

سام الکترونیک شرکت گارانتی دیروز، تولید کننده امروز 

 

شرکت سام الکترونیک طی چندین سال تجربه ی تنها نماینده رسمی برند کره ای سامسونگ، توانست با گذشت بیش از یک سال، برند ملی سام را جایگزین و در سطح کشور خط تولید هایی را راه اندازی کند. استفاده از تجربیات مفید در حوزه لوازم خانگی در سال های نمایندگی به این شرکت کمک کرد تا بتواند تلویزیون های با کیفیت اری را روانه بازار ملی کند.

سام الکترونیک در راستای داخلی سازی قطعات و کمک به امر تولید با کیفیت تلویزیون ایرانی تلاش می کند تا تمامی تجربیات خود را به نحو احسنت به کار گیرد. زمانی که این قطعات داخلی سازی شوند کار برای خط تولید این محصولاتی به راحتی صورت می گیرد.

بررسی های صورت گرفته در سازمان صوتی و تصویری ایران نشان می دهد، سهم مصرف سالیانه تلویزیون از بازار لوازم خانگی ایرانی، حدود دو میلیون دستگاه در هر سال است. از این تعداد تقاضا، خط تولیدی تلویزیون سام الکترونیک ظرفیت تولید بیش از هفتصد هزار دستگاه تلویزیون را دارد. این حجم از تولید برابر با یک سوم تقاضای بازار ایران را جبران می کند.

در این بازار کمبود اشتغال، خط تولیدی تلویزیون سام الکترونیک توانسته است برای بیش از ۱۴۰۰ نفر اشتغال زایی کند. لازم به ذکر است که ایجاد اشتغال مستقیم در کارخانه سام الکترونیک سه هزار نفر بوده و بیش از سی هزار نفر هم به صورت غیر مستقیم در این کار سهیم، و مشغول تولید لوازم صوتی و تصویری با کیفیت ایرانی هستند.

شرکت آرسس پارت نمایندگی رسمی تلویزیون های ایرانی سام الکترونیک به زودی لیستی از مشخصات فنی تلویزیون های سام الکترونیک را در مقاله ای جدا برای شما بارگزاری می کند. اما اگر کنجکاوید بدانید خط تولیدی این شرکت ایرانی چند مدل تلویزیون را تولید میکند، باید بگوییم این خط تولیدی منجر به تولید ۲۶ مدل تلویزیون می شود. تمامی محصولات با گارانتی سام سرویس به بازار لوازم خانگی ایران عرضه خواهند شد.

گارانتی سام سرویس 

گارانتی سام سرویس شامل تمامی محصولات تولید توسط شرکت سام الکترونیک خواهد بود. یکی از گسترده ترین شبکه های خدمات پس از فروش محصولات لوازم خانگی و خصوصا صوتی و تصویری، شرکت سام سرویس بوده که سال های زیادی را مشترک با برند کره ای سامسونگ همراه بوده است. همکاری و فعالیت های مشترک با این برند منجر به بلوغ کامل بخش گارانتی سام سرویس شده است.

سام سروریس با تمامی تجارب این چند سال سعی در ارائه خدمات درجه یک و تولید تلویزیون های مرغوب در سطح ملی را دارد.

 

<<< به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *