کارت شبکه سرور اچ پی Ethernet 1Gb 4-port 331 FLR Adapter

کارت شبکه یا به انگلیسی Network interface controller که در علوم کامپیوتری از آن با عبارت NIC معروف است وسیله ای الکترونیکی است که کامپیوترها را به شبکه LAN (شبکه داخلی) متصل می کند. این کارت می تواند به کامپیوترهای دیگر یا مستقیماً به روتر یا سوییچ وصل شود.

دسته:

کارت شبکه چیست؟

Network interface controller که در علوم کامپیوتری به NIC معروف است ، وسیله ای الکترونیکی است که کامپیوترها را به شبکه LAN (شبکه داخلی) متصل می کند.

کارت شبکه سرور اچ پی  ۳۳۱ می تواند به کامپیوترهای دیگر یا مستقیماً به روتر و سوییچ وصل شود.

امکانات

کارت شبکه  HPE Ethernet 1Gb 4-port 331 FLR قابل تعبیه در سرورهای نسل دهم، نهم و هشتم اچ پی می باشد. این کارت شبکه دارای ۴ پورت با سرعت ۱ گیگ است که معمولاً در Base سرورهایی که خرید می کنید تعبیه شده است. این کارت شبکه روی پورت FLR که مخفف عبارت FlexibleLom RACK می باشد، قرار می گیرد.

این پورت  مطابق تصویر زیر در قسمت پایینی سرورهای اچ پی زیر رایزر کارت قرار دارد. پس دقت داشته باشید که اگر می خواهید به جز این کارت شبکه مثلاً کارت شبکه ۱۰GB خریداری کنید نباید مدل FLR باشد چرا که این پورت قبلاً توسط یک کارت دیگر پر شده است.

بنابراین باید دقت داشته باشید که در صورت نیاز به کارت شبکه دیگر سری های T را خریداری کنید که روی رایزر کارت نصب شود.

کارت شبکه سرور اچ پی

کارت شبکه سرور اچ پیدر صورت نیاز می توانید ۴ پورت این کارت شبکه را Etherchannel کرده و از سرعت ۴GB برخوردار شوید. در برخی از موارد در بسترهای مجازی سازی این کار را انجام می دهند.

امکانات بیشتر این کارت شبکه

کارت شبکه HPE 331 FLR برای مجازی سازی ، امنیت ، تلفیق سرور ، تقسیم شبکه و سایر برنامه هایی که به حداکثر توان و تراکم پورت نیاز دارند ایده آل است.

کارت شبکه اچ پی HPE  ۳۳۱ FLR از ویژگی های پیشرفته ای مانند قابلیت Large Send and Receive offload ، TCP checksum و تقسیم بندی ، برچسب گذاری VLAN ، MSI-X ، فریم های jumbo ، IEEE 1588، HPE Sea of Sensors 3D و ویژگی های مجازی سازی مانند Microsoft VMQ پشتیبانی می کند.

از طریق HPE Active Health و همچنین HPE iLO در سرورهای اچ پی می توان این کارت شبکه را از نظر سخت افزاری مدیریت کرد.

این کارت شبکه HP دارای سنسورهای حرارتی است که در صورت بالا رفتن دمای استاندارد دور فن های سرور بالا می رود تا به دمای نرمال بازگردد.

برخی از امکانات و مزایا

  • نصب روی LOM که موجب انعطاف پذیری سرور در پشتیبانی از کارت شبکه های دیگر را فراهم می کند.
  • مصرف برق پایین که باعث کاهش مصرف سرور و در نتیجه هزینه کمتر می شود.
  • بهره گیری از چهار پورت ۱GbE حداکثر ۸ گیگابایت را فراهم کرده است .
  • پشتیبانی از Preboot eXecution Environment (PXE): در بستر مجازی سازی یعنی بوت شدن و نصب سیستم عامل و روشن شدن بدون نیاز به ادمین و بررسی لحظه ای که در بستر مجازی سازی با نام Auto Deploy شناخته می شود.
  • بهبود عملکرد ارسال بسته های کوچک یا Small packet
  • از پروتکل Ethernet پشتیبانی میکند .
  • کاربرد بهینه و منعطف در بستر مجازی سازی

 

تصویر زیر نشان دهنده شکل کلی کارت شبکه سرور اچ پی ۳۳۱ می باشد.

کارت شبکه سرور اچ پی

 

شرکت آرسس می تواند شما را در خرید کارت شبکه و دیگر تجهیزات می توانید راهنمایی کند . برای خرید آنلاین نیز می توانید از فروشگاه اینترنتی اقدام کنید.

۰/۵ (۰ نظر)