خرید کیونپ به همراه لیست قیمت QNAP در سال ۲۰۲۴

خرید کیونپ از شرکت آرسس | دیگر نگران از دست دادن اطلاعات و تصاویر خود نباشید .

پیشنهاد ما : یکی از بهترین و مطمئن ترین روش ها برای نگهداری از فایل ها و داده های شخصی خودتان خرید کیونپ میباشد.

Qnap

با خرید QNAP عکس و فیلم های خاطره انگیز و داده های مهم رو سریع و راحت ذخیره کن . 

همه ما در زندگی یکسری اطلاعات مهم و حیاتی داریم یا ممکن عکس ها و ویدئوهای خاطره انگیز داشته باشیم و حفظ آن ها برای ما از اهمیت فوق العاده ای برخوردار باشد ، با توجه به کیفیت بالای تصاویر و حجم داده ها نیاز داریم این اطلاعات طوری روی هارد دیسک ذخیره شوند که هم راحت قابل دسترس باشد و هم سرعت عمل بالایی را هنگام انتقال اطلاعات داشته باشد . این مورد می تواند مهم ترین دلیل برای خرید QNAP باشد.

همچنین باید از امنیت و ایمنی بالایی برخوردار باشد تا در مواقع انتقال ، مشکلی صورت نگیرد که این موارد همه در دستگاه های ذخیره سازی کیونپ به صورت عالی مشهود است و همین موارد باعث شده تا استوریج های کیونپ برای مشتریان به انتخابی درست و مقرون به صرفه و امن تبدیل شود .

خرید QNAP برای خیلی از شرکت ها و سازمان هایی که ذخیره سازی تصاویر دوربین مداربسته برایشان از اهمیت بالایی برخوردار هست یک ضرورت هست .

در زمینه های تولید محتوا که شامل عکس ، فیلم و تیزر و … می باشند به خوبی از این موضوع آگاه هستند که نیاز به ذخیره ساز کیونپ که تحت شبکه هست و قابل اطمینان و ذخیره سازی دائمی هست دارند .

خرید کیونپ

خرید استوریج QNAP

با خرید استوریج QNAP و با اولین تجربه کاری با آن میتوان به وضوح عملکرد عالی و سرعت فوق العاده این ذخیره ساز تحت شبکه را تجربه کنید .

عملکرد این ذخیره ساز میتواند به دلیل سازماندهی بالای اطلاعات به بهترین نحو ممکن باشد و فایل های ذخیره شده شما به صورتی عالی نمایش داده شود که این موارد قطعا شما را از خرید استوریج QNAP پشیمان نخواهد کرد.

اطلاعات ذخیره شده در این دستگاه با ایمن ترین روش به نمایش در می آید و روش راه اندازی آن برای اطلاعات انبوه شما روشی بسیار ساده و راحت به شمار میرود و همچنین شما میتوانید به راحتی فایل های کامپیوتری و شبکه های دیگر را به نحو احسن به اشتراک بگذارید.

استفاده از استوریج  کیونپ قطعا میتواند نکات خیلی مثبتی را جهت استفاده شما در سازمان داشته باشد که شما میتوانید تمام اطلاعات با انواع حجم و تنوع مختلفی از فایل ها را بدون هیچ مشکلی و به راحتی در این دستگاه ذخیره کنید .

قیمت QNAP

برای ذخیره ساز کیونپ و دریافت لیست قیمت QNAP به راحتی میتوانید از نمایندگی های کیونپ در سراسر کشور خریداری کنید و از بابت قیمت QNAP نگرانی نداشته باشید چراکه نمایندگان رسمی فروش محصولات کیونپ با لیست قیمت مشخصی محصولات را بفروش می رسانند. 

خرید NAS STORAGE QNAP از شرکت آرسس پارت | نماینده فروش دفتر کیونپ ایران

خرید کیونپ از شرکت آرسس

شرکت آرسس پارت به عنوان یکی از معتبرترین نمایندگان رسمی شرکت کیونپ در ایران به شما این اطمینان را میدهد تا به شما مشتریان عزیز که به دنبال خرید کیونپ یا ذخیره ساز Qnap هستید محصولی کاملا اورجینال و بدون واسطه با بهترین قیمت و کیفیت بدست شما برساند . 

 همین حالا با شماره ۷۲۰۳۴-۰۲۱ تماس بگیرید و برای خرید کیونپ و دریافت قیمت QNAP با کارشناسان فروش و فنی ما در ارتباط باشید .

خرید استویج کیونپ

انواع استوریج های کیونپ | ذخیره ساز QNAP

جهت خرید بهتر و اطلاعات دقیق تر شما ، نیاز هست بدانید :
 دستگاه های ذخیره ساز کیونپ به سه مدل تقسیم میشوند که این دسته بندی ها بر اساس مشخصات فنی سخت افزاری انجام شده است :
 

HOME & SOHO

برای مشاهده محصولات خانگی کلیک کنید

تجهیزات ذخیره سازی مناسب رده های خانگی

برای استفاده از پهنای باند کمتر، داشتن ویدیو های با کیفیت، به اشتراک گذاری و اجرای آنلاین به این سیستم نیاز دارید. این به گونه ای است که در عین حال تمامی ویدیو های شما بر روی سیستم، ذخیره و دست نخورده باقی می مانند.

به اصطلاح به آن NAS خانگی نیز گفته می شود. فضای ذخیره سازی در اختیار همه اعضا قرار میگیرد تا بتوانند فایل های خود را در آن ذخیره کنند.برنامه های چند رسانه ای با ظرفیت بالای این سیستم ذخیره ساز باعث می شود شما در خانه با استفاده از دستگاه‌های دارای قابلیت‌های AirPlay، DLNA و Chromecast تصاویر خود را پخش کنید.

در این رده یکی از پر فروش ترین و به صرفه ترین دستگاه های ذخیره ساز کیونپ مدل qnap ts 251 هست که با قیمت خوب و امکاناتی که دارد خیلی مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است .

QNAP SMB

برای مشاهده محصولات رده متوسط کلیک کنید

تجهیزات ذخیره سازی مناسب کسب و کارهای متوسط

این رده از استوریج ها برای شرکت های رو به توسعه و با تعداد پرسنل کمتر از ۲۰ نفر گزینه مناسبی هست که میتواند با هزینه کم و امکانات قابل توسعه پاسخگوی ذخیره سازی اطلاعات با انعطاف پذیری و دسترسی راحت به داده ها را داشته باشد .

همچنین امنیت و محافظت بالا در برابر فایل ها از مزایای خوب این دستگاه ها در این رده می باشد.

ENTERPRISE

برای مشاهده محصولات رده بزرگ کلیک کنید

تجهیزات ذخیره سازی مناسب با سازمان های بزرگ

با توجه به ویژگی توانایی توسعه یافتن فضای ذخیره سازی کیونپ، سازمان ها می توانند هنگام راه اندازی اولیه کار و کسب خود با خرید نس استوریج QNAP  تنها با ظرفیت مورد نظر شروع کنند. در صورت نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتر آن را توسعه دهند.  

داشتن ظرفیت بالا با بهترین بهره وری، توانایی افزایش ظرفیت تجهیزات ذخیره سازی استوریج کیونپ با توجه به رشد اطلاعات کاری و سازمانی، علاقه مخاطبین را به خود جلب کرده است.

تاریخچه کیونپ | درباره شرکت QNAP بیشتر بدانید | کیونپ چیست ؟

نامگذاری برند QNAP با الهام از ارائه محصولات با کیفیت تحت شبکه نامگذاری شده است .

شرکت کیونپ در سال ۲۰۰۴ تاسیس شد. سیاست گذاری شرکت کیونپ بر اصول ارائه ی حافظه های تحت شبکه (NAS) و دستگاه های ضبط تصاویر تحت شبکه قرار گرفته است. این عمل باعث استفاده آسان، بازدهی، امنیت بالا و همچنین ظرفیت ذخیره سازی قابل توجه شده است.

کیونپ توانسته است با به کارگیری فناوری و هنر، محصولاتی با کیفیت با  بهره وری را ارائه دهد. سیستم های تصویری ، ذخیره سازی ، مجازی سازی و به اشتراک گذاری فایل ها نسبت به گذشته بهبود چشمگیری داشته اند.

پیشرفت کیونپ در این زمینه باعث آسان و لذت بخش شدن سرگرمی های مالتی مدیای کاربران خانگی شده است.

درخواست قیمت کیونپ

برای دریافت قیمت و پیش فاکتور آنلاین و خرید کیونپ می توانید در هفت روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز درخواست خود را از طریق این فرم ارسال کنید تا در اولین فرصت پاسخ آن برای شما ارسال گردد .

امکانات ذخیره ساز تحت شبکه کیونپ

۱-     امکان افزایش ظرفیت 

در ذخیره ساز کیونپ میتوانید ظرفیت را به راحتی افزایش دهید. این امر را در سرور های دیگر با توقف سرویس و حتی با کاهش بهره وری متوجه خواهید شد اما در مدل های ذخیره ساز های کیونپ در زمان بسیار کوتاه میتوانید ظرفیت را افزایش دهید بدون هیچگونه اختلال در کارتان.

۲-     محصولات متنوع کیونپ

جهت توسعه یا ادغام شرکت ها ، استفاده از این محصولات متنوع میتواند به شما کمک بسیاری بکند. شما میتوانید از ویژگی به اشتراک گذاری داده ها و با استفاده از پروتکل های مخصوص، داده های خود را همگن سازی کنید.

۳-     قابل اطمینان بودن

در خیلی از موارد شاهد به مشکل برخوردن سرور ها جهت ذخیره سازی اطلاعات و دسترسی به داده ها  هستیم که این مسئله بر عملکرد شبکه شما تاثیر منفی خواهد داشت و حتی شاید باعث خرابی سرورها بشود. خرید و راه اندازی این دستگاه ها با قابلیت اطمینان بالا موجب در دسترس بودن همیشگی شبکه شما میگردد و میزان خطر خرابی سرور ها را کاهش میدهد.

۴-     سرعت بالا در پردازش داده ها

به دلیل چند خدمت بودن سرور ها مثلا خدمات اطلاعات ، برنامه های کاربردی و همچنین ذخیره سازی سرعت و عملکرد سرور کاهش پیدا میکند و این چند وظیفه ای بودن آن موجب ایجاد سربار در سرور میشود ، پس به این ترتیب استفاده از دستگاه ذخیره ساز کیونپ با نمایندگی آرسس پارت به میزان قابل توجهی موجب بالارفتن عملکرد و بهبود کارایی میشود و پردازش اطلاعات شما بسیار سریع تر انجام میشود.

۵-     دسترسی آسان

دستگاه های ذخیره ساز کیونپ از طریق روش ها مخصوص به اشتراک گذاری داده ها دسترسی به فایل ها را به راحتی برای ما فراهم میکند و این یکی از روش های به اشتراک گذاری فایل ها در میان چندین کاربر است. این روش میتواند دسترسی سریعتر به داده ها ، مدیریت آسان و پیکر بندی ساده را فراهم کند.

۶-     قابلیت مجازی سازی

با خرید Qnap شما میتوانید به سرعت و به آسانی از طریق روش های مخصوص به فایل های خود از چندین کاربر مختلف دسترسی داشته باشد.

۷-     قابلیت رید کردن

در این دستگاه قابلیت رید کردن هارد ها وجود دارد که در هنگام خرابی هارد دیسک میتوانید با استفاده از فایل های پشتیبان ایجاد شده در هارد های دیگر به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید.

ساده ترین مدل دستگاه کیونپ ذخیره ساز TS 231K هست که با داشتن ۲ هارد میتوان با رید کردن آنها از داده ها در برابر صدمات و پاک شدن محافظت کرد .

۸-     قابلیت ایجاد فضای ابری

 از طریق فضای ذخیره سازی ابری موجود در مدل های مختلف ذخیره ساز های کیونپ می توانید فضای موجود در رایانه خود را در اختیار درایوهای متصل به شبکه رایانه ای دیگر قرار دهید. این ویژگی خاص امکان دسترسی به اطلاعات را در هر نقطه ای با اتصال به اینترنت برای شما فراهم می آورد.

۹-     راه اندازی آسان

ذخیره سازی با استوریج کیونپ یک راهکار بسیار ساده و مقرون به صرفه میباشد. یکی از مهمترین مزایای آن راه اندازی آسان میباشد که یک رابط کاربری ساده در بستر وب استفاده میکند.

محصولات کیونپ

NAS STORAGE کیونپ جهت کپی برداری از روی داده های فعال ، ساخته شده ، این داده های فعال توسط دستگاه ذخیره ساز کیونپ به صورت اولیه ذخیره میشوند و در صورتی که هارد دیسک ها به مشکل برخورد کنند یا خرابی ایجاد شود داده های اصلی که در استوریج کیونپ هستند مورد بازیابی قرار میگیرند. استفاده از دستگاه ذخیره ساز تحت شبکه کیونپ در محیط های سازمانی ، دولتی و حتی در محیط های کسب و کار کوچک نیازی ضروری به حساب می آید زیرا از دست دادن اطلاعات آن سازمان مشکلات بسیار زیادی را ایجاد میکند که این دستگاه میتواند راهکاری بسیار خوب جهت پیشگیری از این اتفاق باشد.

فروش QNAP

 شبکه فروش QNAP و خدمات پس از فروش آن در بسیاری از کشورها فراهم شده است . کشور عزیزمان ایران هم یکی از مراکزی هست که این شرکت دفتر منطقه ای دارد که حتی این موضوع میتواند یک مزیت رقابتی جهت خرید شما به حساب بیاید.

دارا بودن نمایندگی فروش در کنار تیم پشتیبانی بسیار خوب اطمینان خاطری را برای مشتریان عزیز فراهم میکند که با خیالی راحت  خریدشان را انجام دهند.

فروش QNAP در ایران توسط شرکت آرسس نماینده رسمی فروش محصولات کیونپ انجام می شود که محصولات دارای گارانتی کیونپ معتبر و خدمات پس از فروش می باشد.

 

چرا باید استوریج کیونپ خریداری کنیم ؟

نکات مثبت و دلایل بسیار زیادی وجود دارد که شما را وادار به خرید استوریج کیونپ می کند که به چند مورد از آنها به اختصار اشاره می کنیم :

کاربری بسیار آسان استوریج کیونپ 

دسترسی از راه دور به اطلاعات ذخیره شده

امنیت کامل و اطمینان خاطر از امن بودن فایل های ذخیره شده.

قابلیت ارتقا ظرفیت ذخیره سازی.

پشتیبانی فنی استوریج کیونپ و نمایندگی آن

بهترین کیونپ

ذخیره ساز کیونپ ؟

  • به چه منظور از دستگاه ذخیره ساز کیونپ میخواهید استفاده کنید؟

  • ذخیره جهت بکاپ گیری از سرور ها و فایل های خود
  • ذخیره سازی در سرور های مجازی
  • استفاده از دستگاه NAS QNAP به جای استفاده از دستگاه SAN
  • چقدر فضای ذخیره سازی نیاز دارید؟

باید مشخص کنید برای خرید ذخیره ساز کیونپ چه مقدار فضا جهت ذخیره فایل های مورد نظر خود نیاز دارید . بهتر است نیاز آینده خود را هم پیش بینی کنید.

  • چه روش مدیریت هارد یا چه نوع Raid مد نظر شماست؟

با توجه به حجم کل ذخیره سازی که نیاز دارید باید مشخص کنید که از چه نوع ریدی میخواهید استفاده کنید .

  • رده بندی مدل های کیونپ و سایر منابع

با توجه به مسائل توضیح داده شده در بالا ، حال باید انتخاب کنید که کدام دسته از رده بندی های دستگاه های Nas کیونپ را نیاز دارید و این دستگاه را با چه سرعت خواندن و نوشنتی نیاز دارید؟

همچنین انتخاب کنید برای خرید استوریج و ذخیره ساز کیونپ کدام قیمت NAS QNAP با بودجه شما و دستگاهی که متناسب با نیاز شما هست تطابق دارد !

خرید آنلاین کیونپ 

برای مشاهده قیمت QNAP و خرید آنلاین کیونپ ، خرید سرور و دیگر تجهیزات کامپیوتر و شبکه می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی آرسس اقدام نمائید .