سرور HP G11

در این مقاله به معرفی و بررسی نسل جدید سرور اچ پی RL300 G11 و رونمایی از آن در سال ۲۰۲۳ می پردازیم . نسل بعدی محاسبات در سرور HP روی برنامه های کاربردی و خدمات ابری بومی سازی شده متمرکز شده است .

سرور اچ پی RL300 G11

ارائه دهندگان سیستم های ابری برای اینکه با رشد همگام باشند در ابتدا بایستی به یک زیر ساخت مبتنی بر خدمات ابری مجهز باشند که کمپانی HP در نسل جدید خود یعنی سرور اچ پی RL300 G11 این امکان را فراهم کرده است .

شرکت HPE توانسته تا خود را به عنوان اولین تولید کننده سرور در سطح یک دنیا سیستمی را تولید کند که محاسبات را با سیلیکون بهینه سازی شده بومی و در بستر ابر انجام دهد تا این امکان برای ارائه دهندگان خدمات ابری و شرکت های دیجیتال راه اندازی شود .

سرور اچ پی RL300 G11

سرور هیبریدی HP

برای پیشبرد اهداف شما در کسب و کار ، عملکرد بهتر در حجم کارهای سنگین ، عملیات در بستر ابر و بهره بردن از امنیت بالا سرور هیبریدی اچ پی مدل RL300 G11 طراحی و روانه بازار شده است .

 

طراحی شده برای استفاده در بستر ابری

سرور HP RL300 G11 برای محاسبات با چگالی و قدرت هسته بالا ، راندمان انرژی بهتر و عملکرد کاری برای حجم های سنگین طراحی شده است .

عملکرد فوق العاده بالای آن برای داشتن ۱۲۸ هسته در هر سوکت آن می باشد که این قدرت می تواند بازدهی انرژی بالایی را داشته باشد .

این سرور میتواند عملکرد قابل پیش بینی برای کارهایی که در بستر ابری انجام می شود با هسته های تک رشته ای و سرعت ثابتی ارائه دهد .

سرور اچ پی RL300 G11  با راندمان انرژی بالایی که دارد می تواند فضای اشغال شده رک ها را در مراکز داده با استفاده پلتفرمی که در محیط های لبه ای مستقر شده اند حذف کند.

 

مطالعه بیشتر : معرفی و بررسی سرور HPE ML350 G9

معماری کم مصرف RL300 G11

نسل یازدهم سرور اچ پی مدل RL300 GEN11 می باشد که دارای پردازنده Ampere هست که از معماری کارآمد و پر انرژی بهره مند است . این باعث می شود که عملکرد رقابتی اش را در سطوح کمتری از انرژی ارائه دهد .

 

طراحی پردازنده هایی برای عملکردی قابل پیش بینی ، مقیاس بندی خطی و بهره وری توان 

عملکرد ابری برای برنامه های سنتی معمولا با مقداری تاخیر اندازه گیری میشده ، اما بار کاری ارتباطات بین فرآیندی نیاز به مدیریت تاخیر بیشتری دارند .

سرور اچ پی RL300 G11 دارای پردازنده های Ampere Altra و Ampere Altra Max می باشد که برای مقیاس بندی فرکانس قابل پیش بینی برای کاهش تاثیر مشکلاتی مثل سر و صدای زیاد طراحی شده است .

Cloud-native فلسفه طراحی این نرم افزار و بزرگ نمایی آن را پذیرفته است .

تعداد هسته های زیاد ، تراکم مرکز داده بیشتری را فراهم میکند و به ارائه دهندگان خدمات ، این امکان را می دهد تا ظرفیت بیشتری از CPU خود انتظار داشته باشند .

RL300 Gen11 اچ پی

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص موجودی سرور HP RL300 G11 و قیمت آن می توانید با بخش پیشتیبانی و فروش شرکت آرسس با شماره ۷۲۰۳۴-۰۲۱ تماس بگیرید و از راهنمایی متخصصات ما بهره مند شوید .

 

*در صورتی که شما هم اطلاعاتی در خصوص سرور HP RL300 Gen11 دارید می توانید با گذاشتن کامنت زیر این مطلب آن را برای دیگران به اشتراک بگذارید.

<<< به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *