نصب-سیستم-عامل-سرور-اچ-پی

دستگاه HPE NS204i-p برای نصب امن و سریع سیستم عامل روی سرور اچ پی 

دستگاه HPE NS204i-p برای بوت سیستم عامل HPE ، دارای قابلیتی هست که می توانند سیستم عامل ( از جمله VMware® ، لینوکس و ویندوز) را از پایگاه داده جدا کند. این حافظه ها در یک کارت PCIe قرار گرفته و از درایورهای سیستم عامل in-box NVMe استفاده می کنند.

نصب-سیستم-عامل-سرور-HP

HPE NS204i-p NVMe OS Boot Device:

فناوری ای جهت راه اندازی خودکار در کارت های  PCIe است که پیکربندی آن از قبل تعیین شده و نیازی به تنظیمات کاربری (GUI) ندارد.

میرورینگ ساده و امن سیستم عامل از طریق سخت افزار اختصاصی RAID 1 :

دستگاه HPE NS204i-p وظیفه بوت کردن سیستم عامل را  از طریق پروتکل NVME دارد که به راحتی و بدون آنکه به رابط کاربری گرافیکی نیاز باشد، می توان از آن برای این کار استفاده کرد.
از بوت سیستم عامل RAID 1 برای قطع اتصال امن سیستم عامل از اطلاعات کاربران استفاده می شود که از قبل پیکربندی شده و دربر گیرنده ی یک اسلات PCIe ایستاده است. این دستگاه از انواع سیستم عامل ها نظیرVMware® ، لینوکس و ویندوز پشتیبانی می کند.

همچنین سرور های HPE Apollo Gen10، HPE ProLiant Gen10  وGen10 Plus نیز از این دستگاه پشتیبانی می کنند. این فناوری موجب استفاده همه اطلاعات از drive bays شده و موجب می شود پیچیدگی سرور کاهش یابد و روشی مطلوب و مقرون به صرفه برای راه اندازی سیستم در محیط های مجازی هست.

دستگاه بوت سیستم عامل RAID 1 NVMe  با سرعت سخت افزاری بالا:

حال به بررسی دستگاه HPE NS204i-p می پردازیم که ترکیبی از فناوری NVMe و سخت افزار RAID 1 است و برای بوت کردن سیستم عامل مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه بوت Hewlett Packard Enterprise PCIe Gen3 به کاربران امکان پیکربندی و شخصی سازی تنظیمات را می دهد که از دو حافظه داخلی SSD NVMe M.2 ۴۸۰ گیگابایتی ساخته شده است.

مطالعه بیشتر : خرید SSD PM1643 به عنوان یکی از بهترین ذخیره سازهای سامسونگ

افزایش تراکم ذخیره سازی و انعطاف پذیری HW RAID 1  برای بوت سیستم عامل ها:

دستگاه HPE NS204i-p و درایو فلش HPE شامل کارت های microSD دوتایی ۳۲ گیگابایتی از نوع RAID 1 هستند که موجب آزاد سازی فضاهای ذخیره سازی داخلی سرور می شود و موجب افزایش تراکم ذخیره سازی سیستم عامل می شود. دستگاه های بوت HPE OS  که شامل راه حل های جداگانه برای سیستم عامل هستند باعث به وجود آمدن سیستمی با محاسباتی بهینه می شوند.

 میرورینگ بوت سیستم عامل اختصاصی سخت افزار RAID 1 قابلیت بسیار مناسبی به حساب می آید که موجب کم شدن خرابی ها در مواقعی که درایو سیستم عامل از کار می افتد می شود.

بنابرین اگر یک درایو به هر دلیلی از کار بیفتد، فعالیت سیستم متوقف نمی شود. دستگاه های بوت HPE موجب افزایش انعطاف VMware و Microsoft Azure® Stack HCI نیز می شوند.

استفاده از فناوری کم هزینه بوتRAID 1  برای محیط های VMware:

درایو فلش HPE شامل کارت های ۳۲ گیگابایتی microSD و دستگاه بوت RAID 1است که باعث می شود بتوان سیستم عامل را بدون استفاده از درایو ذخیره سازی سرور راه اندازی کرد. این قابلیت جایگزین مناسبی بجای استفاده از درایو های SSD یا HDD می باشد.

همچنین ظرفیت ۳۲ گیگابایتی این دستگاه از VMware vSphere v6.0 و نسخه های بعدی آن تا ۸ TiB پشتیبانی می کند.

این سیستم با دارا بودن سیستم RAID 1 داخلی برای کاربرانی که نیازمند “بوت دوگانه” (dual boot) هستند مناسب است و با فناوری NAND ساخته شده اند که استقامت بالایی دارند و برای مرکز داده non-stop مناسب هستند.

نتیجه گیری:

دستگاه HPE NS204i-p تا ۴ برابر سریعتر از SATA های قدیمی برای خواندن اطلاعات است. درایو فلش HPE با داشتن دو کارت microSD ۳۲ گیگابایتی، و با قابلیت  RAID 1برای محیط های مجازی مناسب هستند که جلوگیری از هدر رفت انرژی و تصحیح خطا موجب افزایش حفاظت از اطلاعات را در پی دارد.

<<< به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *